V nové verzi MS Projectu 2013 se oproti předchozí verzi žádná razantní změna nekoná, takže pokud přecházíte z verze 2010, nemělo by vás téměř nic překvapit. Pokud přecházíte z verze 2007 nebo starší, připravte se především na nové Office Fluent prostředí, čili ovládání aplikace za pomoci dnes již běžně používaného pásu karet (Ribbonu). Pro změny v MS Project 2013 platí vše, co uvádím v novinkách pro MS Project 2010. V MS Project 2013 naleznete tyto novinky:
Soubor s koncovkou MPP (Microsoft Project Plan) lze běžně otevřít pouze v aplikaci Microsoft Project. Za účelem prohlížení a tisku MPP souborů lze využít mnohem ekonomičtější varianty.
Pokud ze zkušenosti známe množství práce pro vykonání určitého úkolu (nebo to máme dáno normou), lze v MS Project 2013, a samozřejmě všech přechozích verzích, spočítat množství pracovníků potřebných pro vykonání této práce. Případně zkracovat/prodlužovat dobu trvání, přičemž MS Project bude přepočítávat pracovníky. Jak na to?
Pokud na úkolu (na který je přiřazen zdroj) s pevnou dobou trvání měníme práci, nebo na úkolu s pevnou prací měníme dobu trvání, MS Project vypočítá množství (jednotek) zdrojů, které budeme na úkolu potřebovat. Takto se vzorec choval do verze MS Project 2007. Od verze 2010 je to jinak, jednotky přiřazení se nemění. Ne, není to chyba, je to nová vlastnost :-) MS Project 2010 a všech novějších verzí.
Naučte se vkládat obsah do Joomla stránek, je to snadné a vhodné i pro technicky ne příliš zdatné uživatele, obsah totiž tvoříte jako ve Wordu nebo jiném textovém editoru.
Tento článek řeší, jak správně vypočítat součin polí v kontingenční tabulce. Pokud používáte kontingenční tabulky v Excelu nebo Accessu často, pravděpodobně znáte práci s počítanými poli a položkami (calculated fields, calculated items). Jedná se o výbornou pomůcku, díky které můžete ve vaší kontingenční tabulce dopočítat určitou hodnotu, která se v originálním zdroji dat nenachází.
Pokud ve vašem zaměstnání nebo na soukromém počítači používáte kvalitní kancelářský balík MS Office 2011 for Mac a rádi byste zrychlili vaši práci a pronikli na vašem Apple počítači do tajů programů MS Word, Excel, PowerPoint či Outlook 2011 for Mac, doporučujeme vybrat a navštívit některé z našich nabízených Apple školení.
Vývojový diagram (flowchart) je typem diagramu, který lze použít v marketingu, obchodních, výzkumných, dokumentačních a dalších oblastech, kdy je potřeba rozplánovat určitý postup na více logických kroků. Vývojový diagram většinou zobrazuje větvení a cykly, nezřídka díky logickým testům.