Poslední komentáře

Školení Facebook a další sociální sítě jako pomocník firmám

Tvorba a správa webů - Facebook a další sociální sítě jako pomocník firmám

Popis školení

Školení zaměřené na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy se zákazníky (CRM – Customer relationship management). Obsahem školení není nudný popis postupů, ale poskytnutí dobrých nápadů a cenné inspirace.
Na školení získáte celou řadu praxí ověřených metod a nabytých zkušeností, jak co nejefektivněji využít sociální sítě pro vaši firmu a podnikání.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno pro marketéry, specialisty na PR a CRM, stejně tak jako pro manažery plánující rozvoj společnosti. Od účastníků se neočekává žádná předchozí odborná znalost.

Bohužel aktuálně nemáme vyhlášen veřejný termín tohoto školení. Poptejte vlastní termín, individuální konzultaci nebo nás kontaktujte.

Osnova školení

  1. Proč se sociální sítě staly fenoménem dnešní doby
  2. Jaký je reálný potenciál komunit tvořených na sociálních sítích
  3. Sociální sítě a jejich podobnost s ohněm
  4. Jaké metody a nástroje se dnes používají
  5. Odstrašující příklady nepochopení sociálních sítí
  6. Hlavní rozdíly mezi největšími sociálními sítěmi
  7. Sociální sítě jako nástroj k propagaci
  8. Sociální sítě jako nástroj pro průzkum trhu
  9. Sociální sítě jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky
  10. Síla a potenciál virálního marketingu
  11. Jak používat placené služby (PPC kampaně) na Facebooku
  12. To nejdůležitější o pravidlech Facebooku
  13. Diskuze a připomínky k tématu

Poznámka

Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků.

Cena obsahuje

Studijní materiály, osvědčení o účasti a občerstvení. V ceně školení je dále bezplatná e-mailová a chatová konzultace po dobu 30 dní od konání školení.