Školení zaměřené na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy se zákazníky (CRM – Customer relationship management). Obsahem školení není nudný popis postupů, ale poskytnutí dobrých nápadů a cenné inspirace.
Na školení získáte celou řadu praxí ověřených metod a nabytých zkušeností, jak co nejefektivněji využít sociální sítě pro vaši firmu a podnikání.
Školení je určeno pro marketéry, specialisty na PR a CRM, stejně tak jako pro manažery plánující rozvoj společnosti. Od účastníků se neočekává žádná předchozí odborná znalost.
Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků.
Studijní materiály, osvědčení o účasti a občerstvení. V ceně školení je dále bezplatná e-mailová a chatová konzultace po dobu 30 dní od konání školení.