Na školení se naučíte hromadně tisknout a distribuovat dopisy, obálky, štítky, prezenční listiny, faktury a další dokumenty. Taktéž se naučíte hromadně odesílat e-maily nebo faxy.
Školení je určeno pro administrativní pracovníky, asistenty a další zájemce, kteří potřebují automatizovat a zrychlit svoji práci při hromadné distribuci dokumentů.
3.1. Aktuální dokument
3.2. Šablona
3.3. Existující dokument
4.1. Vytvoření nového seznamu
4.2. Použití existujícího seznamu
4.3. Výběr kontaktů z aplikace Outlook
5.1. Filtrování seznamu příjemců
5.2. Vícesouborové zdroje seznamů příjemců
6.1. Vložení bloku adresy
6.2. Výběr řádku s pozdravem
6.3. Vložení slučovacích polí
6.4. Mapování polí databáze
6.5. Vložení polí editoru
6.6. Správa pravidel
6.7. Dotazy, pokud pak jinak, další záznam pokud, vynechat záznam pokud, …
7.1. Vyhledání konkrétních příjemců
7.2. Kontrola chyb
8.1. Do nového dokumentu a tisk
8.2. Sloučení do e-mailu
8.3. Faxování
Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků.
Pro každého účastníka poskytnutí počítače, výukové materiály, příklady, cvičení, osvědčení o účasti a občerstvení.