Na našem školení se naučíte hromadně tisknout nebo distribuovat popisky na obálky a štítky, tvořit hromadné dopisy se správným oslovováním dle pravidel češtiny, tisknout prezenční listiny, seznamy a dokonce odesílat hromadné e-maily. To vše v MS Word 2011 for Apple Mac, konkrétně v nástroji Mail Merge Manager - Správci hromadné korespondence.
Školení je určeno pro administrativní i jiné pracovníky, kteří potřebují rychle a správně zvládnout hromadnou distribuci dopisů, obálek, štítků, seznamů a e-mailů.
3.1. Seznam v Excelu
3.2. Office Address Book
3.3. Apple Address Book
3.4. FileMaker Pro
3.5. Jiný zdroj dat
8.1. Na tiskárnu
8.2. Do nového dokumentu
8.3. Rozeslání dokumentu e-mailovým kontaktům
Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků.
Zájemcům o školení je doporučeno, aby si na školení přinesli vlastní macbook s instalací MS Office 2011 for Mac.
Studijní příklady, cvičení, osvědčení o účasti a občerstvení.