Školení Jak úspěšně vyjednávat s dodavateli I.
Popis školení
Prakticky každé obchodní jednání se odvíjí od schopnosti obou stran vyjednávat a proto je vyjednávání jednou z klíčových činností pracovníků nákupu.
Zajímá vás, jak to, že někteří nákupčí se podívají na dodavatele, vyslechnou si jej a vědí, jak na něj zapůsobit? Stačí jim říct několik správných slov, aby dosáhli toho, co potřebují. Správně odhadnou, jaké argumenty na partnera zapůsobí a mistrně toho umějí využít. A totéž se můžete naučit i vy.
Pro koho je školení určeno
Školení je určeno nákupním profesionálům různých oborů, kteří chtějí zvýšit svoji vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti, stejně tak i pro začínající pracovníky, kteří se mají zájem vzdělávat a kariérově růst.
Každý účastník obdrží dokumentaci a benefity ve výši 4500 Kč.
Osnova školení
- Jak se na jednání správně připravit a vést jej
- Jak dosáhnout určeného cíle
- Jak vyjednávat ve slabé pozici/obtížných situacích
- Jaké argumenty na dodavatele platí
- Nebudete jednání protahovat řečmi, které nepřináší výsledek
- Získáte praktické poznatky na zlepšení svých vyjednávacích schopností
- Jaké jsou zásady úspěšného vyjednávání
- S čím úspěšné vyjednávání úzce souvisí
- Jaké jsou postoje dobrého nákupčího
- Jak rychle rozpoznat, s kým jednáte
- Jak kombinovat různé styly vyjednávání
- Ukážeme si příklady vyjednávacích strategií
- Podíváme se na příklady vyjednávacích taktik
- Zaměříme se na argumentaci nákupčího
- Osvojíte si umění mluvit, naslouchat a klást otázky
- Představíme si postup vyjednávání v obtížných situacích
- Při řešení případové studie si uděláte představu, jaké jsou vaše silné stránky a na čem zapracovat
Poznámka
Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků. Výuku provádí pan Jaroslav Cirkovský ze společnosti BENEFICO s.r.o.