Školení, na kterém se můžete naučit, jak psát texty, které zaujmou a přesvědčí. Slova mohou být nesmírně účinným nástrojem, se kterým se však musí umět zacházet. Internet, billboardy, noviny, letáky a mnoho dalších médií, jsou přeplněny mnoha texty a ten váš musí být lepší, pokud má uspět. Právě to je předmětem tohoto školení se zaměřením na specifika internetu.
Na školení nejen získáte cenné a praxí ověřené rady, ale také prostor pro diskuzi a hledání nových cest k vyšší kreativitě.
Školení je určeno pro marketéry, pracovníky odpovědné za PR, správce obsahu webových stránek a e-shopů, případně pro každého, kdo se chce naučit, jak písemným slovem přesvědčit čitatele.
Od účastníků se nevyžaduje žádná odborná znalost, avšak vítáme ty účastníky, kteří se aktivně zapojí do debaty.
Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků.
Studijní materiály, osvědčení o účasti a občerstvení. V ceně školení je možnost konzultace vlastních prodejních textů s lektorem po dobu 30 dní od konání školení zdarma.