Jednodenní školení zaměřené na praktické metody využití internetu coby marketingového nástroje. Toto školení zahrnuje trochu teorie, ale hlavním těžištěm jsou praktické zkušenosti a příklady z praxe. Školení se zaměřuje jednak na firmy podnikající na internetu (e-shopy, služby přes internet …), tak i na firmy, jež internet využívají jen jako jeden z prodejních a propagačních kanálů (firemní weby …).
Školení je určeno pro marketéry nebo osoby pracující na pozicích, v nichž vykonávají marketingovou činnost. Je vhodné také pro manažery rozhodující o marketingové strategii firmy / značky. Od účastníků se očekává určitá praktická, či teoretická znalost marketingu obecně, ale nevyžadují se znalosti z oblasti internetového marketingu. Základní znalosti v oblasti SEO jsou výhodou, ale nikoli podmínkou.
Školení bude vedeno jazykem marketérů. Vysvětlovat specifika internetového prostředí a možnosti marketingových nástrojů, které internet nabízí. Teorie a počítačová témata budou probírána pouze v nezbytné míře. Největší důraz bude kladen na praktické příklady a strategické / taktické plánování marketingových akcí.
Proč takto pojaté školení? Vycházíme z vlastní zkušenosti i mnoha ohlasů marketérů, kteří si stěžují, že školení internetového marketingu často provádějí SEO specialisti (většinou s IT kvalifikací) a rozdíly mezi školením na SEO a internetový marketing je fakticky minimální. Marketéry nejvíce zajímají praktické zkušenosti, protože z nich se dá čerpat inspirace. Dobrý marketér by měl být kreativní a inspirace mu v kreativitě může výrazně pomoci. V tomto ohledu bude školení značně odlišné. Dáme marketérům to co požadují, jelikož lektor jako marketér jejich požadavky zná a školení bude vedeno jejich řečí, nikoli řečí technika.
Studijní materiály, osvědčení o účasti a občerstvení.